Lördagmorgon

Ojj så skönt att vara ledig i helgen ska bara ta det lugnt, fick ligga kvar
i sängen ganska länge barnen har varit uppe och spelat Ice Age och
Micke har fått springa upp och hjälpa dom lite då och då.

Vi har just ätit frukost eller dom har ätit jag har ätit en kulinarisk
choklad nutrilett :) sitter nu med en kopp T tur att man får drikcka
kaffe och T.

I dag händer det inte så mycket blir som sagt en lugn helg ev. nån
sväng till Rosvik det var längesen nån kanske kan bjuda på nå
mat så mina små slipper svälta.

Fick oroväckande ont i halsen i går men det har gått över var nog
mest troligt från testet jag fick göra i går, jag fick blåsa, flämta i
en apparat även andas ut snabbt och dra in snabbt.
Fick även andas i metangas och det är visst pruttgas sa Micke, men
det var inget fel på mina lungor allt var normalt som dom alltid
säger.

Nu ska jag fortsätta med mitt T sen blir det en vanlig i hop plockning
och kanske en dammsugning sen hoppas vi att det är lite sport på tv
så man kan inte soffan ett tag.

Ha en bra dag ni med.

Kommentarer
Postat av: Erica

Starkt jobbat Jennie!!!



Bara hoppas på att ni blir bjudna då;-)

2010-01-30 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0