Sagt upp mig

Jag har sagt upp mig från allt vad matlagning heter när Micke
är hemma det blev lite protester men så får det bli :)
Just nu gör han kladdkaka schysst :) men det är för att han ska
få främmande i kväll handbollstränarna kommer hit, dom ska
dela upp lagen till på Lördag då är det handbollscup för Erik.

I dag har jag prövat nåt nytt med nutriletten byte ut 1 dl vatten
mot 1 dl kallt kaffe, blev en riktig höjdare men ta chokladsmaken
blir nog ingen höjdare med nån fruktsmak.

Nu ska jag snart åka till jobbet ska hinna en sväng på stan före
det jag börjar har lite små ärenden.

Ha det



Mina vänner ett tag framöver :)

Kommentarer
Postat av: Egirl

Helt rätt! Det är ju bra om man kan undvika att stå i all mat när man inte själv får äta...

2010-01-14 @ 10:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0