Sista dan på det gamla livet

Ja i morgon börjar det nya livet och denna gång är det på riktigt
börjar med min nutrilett i morgon inte roligt men nu finns det ingen
återvändo.

Från nu kommer denna blogg mest om mitt nutrilettand och min
operation kommer säkert att nämna både Micke och barnen också
hoppas att ni som tittar in på min blogg kommer att fortsätta med det
jag lär nog behöva all pepning jag kan få.

Har just sett Mästarnas mästare, ätit en macka och druckit en T-kopp
det känns som att allt jag gör är det sista jag kommer att göra eller det
sista jag kommer att äta kanske jag ska säga.

Nu ska jag snart gå och sova så jag orkar med morgon dagen.

Ha det och sov gott

Kommentarer
Postat av: Peter

Kör hårt nu och lycka till!! Det kommer att gå skitabra :)

2010-01-13 @ 00:38:25
Postat av: Erica

Jag ska peppa dig!!!!!

2010-01-13 @ 08:27:23
Postat av: kw

Du vet att vi står bakom dig, det kommer att gå bra!

Sätt upp små mål... så ska du se att du klarar det galant

2010-01-13 @ 10:51:48
Postat av: T

Du är modig och stark Jennie! Ska bli spännande att följa med på resan. Lovar att stötta det jag kan!



Kram Theres

2010-01-13 @ 15:49:58
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0