Söndag

Första dan jag är ledig när jag äter nutriletten känns som att
det kan bli jobbigt, det är nog värre att vara hemma tror jag
har just satt in en pannkaka i ugnen till övriga familjen själv
blir det Nutriletts grönsakssoppa till lunch den är helt ok faktiskt
med lite extra kryddor.
Hittande en ny höjdare i går Naturdiets smoothie granatäpple och
hallon den var riktigt god faktiskt men inte blir du så mätt på 2 dl
men som mellanmål funkar det.

Annars i dag händer det inte så mycket, Micke och Arnold är i garaget
och vi andra är inne det är ju ganska mycket sport på tv.
På eftermiddan ska vi till Mamma  och Pappa, Micke och barnen skulle få
middag där det tackar jag för så jag slipper stå och laga mat.
Ska även till Tea för klännings provning ska ta med barnen så dom får
leka lite med Tuva och Joel.

Nu ska jag surfa vidare, ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0