Grattis Anna

Det blev Anna Bergendahl som vann i globen, hon var med på min
topp 5 lista så det var väl ok att hon vann däremot så låg hon ganska
långt efter när den intenationella juryn hade röstat och det verkar inte
så positivt eftersom dom även röstar när det äri Oslo men då röstar
ju även fler länder.

I dag blir det kalas för hela slanten först ska vi till Sjulnäs sen ska
Erik på badkalas i Hortlax så det är fullt upp även i dag och i morgon
är det faktiskt jobb för mig känns helt ok är lite rastlös här hemma
men det blir intressant att se hur det kommer att funka med maten
tror nog det kommer att lösa sig.

Nu ska jag surfa vidare

Kommentarer
Postat av: Erica

Fy fan,jag är så besviken... hon är förmodligen den tråkigaste personen man kunde skicka ut till Europa :-(

2010-03-14 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0