God morgon

Har just klivit upp ska snartgå i duschen och sen bär det
av till Luleå och dagens loppis på Arcus var dit med grejer
i går men nu på morgonen måste jag prismärka lite.

Ska även koka lite kaffe och göra nån macka att ta med
mig, för resten av familjen är det kalas och hockeyträning
som står på schemat.

Men jag tror jag börjar med en dusch och så håller vi tummarna
att jag får sälja lite saker i dag så man inte kommer hem med
allt igen, röda korset brukar stå där och ta emot saker som man 
inte får sålt så man behöver ändå inte ta med så mycket hem.

Hoppas ni får en kanondag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Lycka till på Loppisen!!!

2009-10-24 @ 12:26:45
Postat av: Moster

Jag vill se bilder på Olle!!! :-)

2009-10-25 @ 20:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0