Längesedan

Har inte bloggat på ett tag så nu blir det lite update
i fredags var ju Erik på hockeyträning och det blev fiasko
slutade med tårar, suck.
Olle var på hockeyträning i lördags och det gick bra så redan nu
på söndag ska dom spela björnligan så det är samling 08.00
i Älvåkra ishall och där ska det spelas 3 matcher, jaja det går
som det går.

I dag är det Handbollsträning för Erik och det ser han fram emot
hoppas det kommer bra med folk bara.
Har även rensat i skåpar inför loppisen på Lördag, just ja ska
ringa Malin.

Ska snart börja med mat det blir Lax, potatis och romsås mums.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Peter

Synd att det blev så fel på träningen för Erik. Men jag tror säkert att intresset kommer tillbaka så småningom..speciellt om Olle tycker att det är roligt så kanske Erik vill prova igen.

2009-10-19 @ 17:29:42
Postat av: Micke B

skulle inte heller ha tyckt det var så kul om jag var i hans ålder,att träna med helt okända killar som dessutom alla är bättre än en själv,tyckte rent utav synd om honom,,,,,nä ska man syssla med idrott i hans ålder så ska det vara med kompisar som man känner,,,,,ni skulle se honom på fotbollen och handbollen där e han lycklig!!!så jag tänker då inte alls pusha på om nån hockey

2009-10-19 @ 20:50:18
Postat av: Peter

Ingen behöver pusha honom, det är ju självklart hans eget val om han vill prova igen. Men uppmuntra kan man ju alltid göra om han själv visar intresse så klart:).

2009-10-20 @ 10:16:46
Postat av: Erica

Jag tror att Erik är en fotboll(eller handbolls??)-kille!!! Man måste ju prova och nu har han gjort det, inget mer med det!!! Jag tror mer att Olle kanske kan bli en hockeypöjk. Tycker att det är bra att dom får prova på lite allt möjligt... Ska bli spännande att se vad det blir i slutändan av de två små sötisarna!! :-)

Peter... visst har du haft en kort tenniskarriär?? Själv har man ju regerat på basketplanen ett tag haha

2009-10-20 @ 13:56:21
Postat av: Peter

Haha, jaa...alltså man har ju spelat kalle anka cupen i tennis...jag var riktigt lovande! ;) hehe

2009-10-20 @ 19:16:24
Postat av: Jennie

Micke har träffat den där Magnus Öhrvall Tror han hette så och han kommer i håg dig som han som hade lite dålig ork :)

2009-10-20 @ 20:13:15
Postat av: Egirl

Hahahaa :-)

2009-10-20 @ 21:01:39
Postat av: Peter

Haha, du jag tror inte han kommer ihåg mig! Däremot så fick jag fett med däng mot honom :)

2009-10-20 @ 21:49:20
Postat av: Jennie

Han kom i håg dig

2009-10-21 @ 18:03:58
Postat av: Peter

Happ! :)

2009-10-22 @ 09:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0