God morgon

Klockan är nu 7.13 och barnen har ätit frukost, Erik ska snart fara
på skolan och Olle ska vara hemma med Micke som är ledig i dag.

Jag själv ska och jobba 10-19.15 en riktig skittid men men det är
bara gilla läget.
Det går lite tungt på nutrillett fronten jag äter inget annat så där är
jag jätte duktig men det händer inget på vågen känns det som ska 
visserligen ha röda veckan och då brukar man ju gå upp litegrann
kan kanske vara det, vi hoppas på det i allafall för jag har inte 
fuskat nåt och det är sant.
Jag brukar bara få i mig fyra st nutrisar men det står minst 5 om du
är kvinna så jag vet inte om det kan vara det man kanske får i sig
för lite ja jag vet då inte.

Nu är det vä bara ta tag i morgonens sysslor och sen väntar jobbet
hoppas ni får en bra dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0