Söndagkväll

Vilka kontraster i vädret alltså i dag 0-gradigt och i förrgår -30 tänk
vad fort det kan ändras.
I helgen har jag jobbat det har väl gått bra känner mig bara lite less
på allt är i en lite svacka just nu skulle vilja vara ledig ett par dar
det är inte kul att bara vara ledig en dag och sen jobba 5 och ledig
1 och sen jobb igen man hinner aldrig känna att man är ledig.

I morgon är jag då ledig men då är det fulltecknat ska till dietisten i
Sunderbyn och före det ska jag och Micke till Luleå måste hitta en BH
till min klänning som jag ska ha på brölloppet tänkte även hitta lite
kläder till barnen.
När vi kommer hem ska jag stanna hos Tea så ska hon ta en ordentlig titt
på klänningen, sen börjar ju skolan i morgon också och så börjar handboll-
träningen om, Så det är fullt upp som ni märker.

Nu blir det soffan ett tag kommer nog att somna men det må vara hänt.

Ha det bra alla

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Glöm inte att andas oxå !!

2010-01-11 @ 12:41:43
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0