Helgens update

Det är mycket att berätta nu men jag börjar med

Idol

Det var ju en hinla tur att Sam åkte ur så nu kan jag följa idol i
fortsättningen också.
Han hängde löst med Mattias och Andreas, både han och Mattias var lika
dåliga så vem som helst av dom kunde han åkt men Mattias har sitt utseende
med sig och han fick nog mest tjejröster.

Badet

Igå rdrog vi i väg till Boden för att bada på Nordpoolen. Det var en liten besvikelse.
Dom hade väldigt lite ruschkannor för lite mindre barn.
Erik och Olle hade roligt iallafall, det fanns en kanal där det var strömt och så fanns
det typ nåt som såg ut som flytvästar som man kunde ta på barnen och me den sån
på så for Erik runt där själv.
Erica och Micke tävlade som vanligt i dom stora vatten rutchkannorna, jag tror Micke
var snabbast.
Efter badet blev det Max.

Arvingarna

Min syster är hemma i Rosvik i helgen och hon och Jenny B skulle fara ut i Piteå för en
gång skull.
Jag blev då¨jätte sugen på att följa och blev inte mindre sugen när det var Arvingarna
statt.
Sist jag vara ut var nog i Februari så det var kanske på tiden, kvällen började med lite vin i
Rosvik sedan for vi till Sofia i stan och var där ett tag.
Vi gick sen ut ganska tidigt för att slippa inträde på Valdino, det var rätt lungt där när vi kom
men vi satt ner och drack en cider.
Sen drog vi mot statt och Arvingarna dom spelade allt från Uggla till CCR, riktigt bra faktiskt
och alla som försökte dansa styrdans hade det inte så lätt när vi började fara omkring på
dansgolvet.
Erica fick genast kontakt med gittarsiten, Kim tror jag han heter.
Fy vad dom får vara med om mycket dom som spelar i dansband, dom har fru och barn
hemma och så vara ute och spela och inte tala om alla erbjudaden dom måste få och
det gör ju inte saken bättre när dom ser bra ut som dom i Arvingarna.
Nu har man då alla fyras autograf, jag vet lite fjortis aktigt.
Kan ju bara säga att jag har fyra st Erica har bara två.

Kvällen i övrigt var riktigt trevlig, jag hade jättekul.

I dag händer det nog inte så mycket måste till Rosvik sen och hämta lite grejer och sen i
kväll är det ju sista delen av Ensam mamma söker och sen är det nog sov dax.

Kommentarer
Postat av: Peter

Synd att jag missade arvingarna...fan också! Ser framför mig när ni dansar som ena fjortisar ...hahaha my god!

2007-11-04 @ 16:50:36
Postat av: Jennie

Ja det var riktigt roligt, Erika flörtade med han som spelade gitarr och tro mig han flörtade tillbaka

2007-11-04 @ 18:22:26
Postat av: Erica

Hihi

2007-11-05 @ 11:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0