Huvudvärk

Jag bloggade inget igår, vet inte varför men det blev bara inte.
Måste fundera vad jag gjorde i går, jag jobbade och efter jobbet for jag till
Rosvik för alla var där Peter, Erica och Micke och grabbarna.
Erik var sista gången på simskolan i går och han klarade Doppingen
galant, så nu blir Baddaren nästa steg vi får se hur dte går.

I dag har jag varit hemma med migrän men nu känns det ganska bra. Micke
har farit och jobbat och ungarna somnade väl för en halvtimma sen och dom
var trötta vaknade 3.45 i morse inte så normala barn men världens sötsaste.
Mamma och Peter har varit här och ätit pizza som det blev till middag, pappa 
är på havsbadet i kväll med jobbet.
I morgon är det dax för våran fest, julfesten på jobbet vi ska vara på furuborg
det blir nog trevligt. Erik är ju svammlig som vanligt,-Mamma jag vill ju vara med dig och pappa.
Men barnen ska vara hos farmor och farfar det går nog bra när dom väl kommit dit.
Imorgon ska jag även hinna till Älvsbyn för min farfar fyller 80 på måndag men det blir fika 
och kanske smörgåstårta i morgon, det blir gott och lite stressigt hoppas bara mitt huvud pallar det 
ska försöka ta det lungt och inte stressa upp mig.

Kom på en sak till pojkarnas önske lista

*Dinosaurier och såna djur.

Tänkte lägga in lite utlovade bilder

image20

En lite bild på Malte som har snö på tassarna (fel väg som vanligt)

image21

Lucia tåget 36 barn

image22

Erik pepparkaksgubbe

image23

Gröt efter allt sjungande Erik ocg hans kompisar William och Egon med ryggen mot

image24
En liten bild på söt Olle också

Kommentarer
Postat av: Erica

Så jäkla söööööta, menar främst pojkarna. Malte är ju söt på sitt sätt :-)

2007-11-30 @ 21:53:42
Postat av: Peter

Vilken söt liten pepparkaksgubbe :-)

2007-12-01 @ 00:48:36
Postat av: Erica

Erik är längre än sina kompisar va? Har ser lång ut!

2007-12-01 @ 10:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0