Inte hunnit

Jag har inte hunnit blogga nåt i dag det har varit fullt upp, först in till stan byta lite grejer
sen systemet och sen Sara för en make up rådgivning skulle inte köpa nåt skrev jag tidigare
men jag kunde inte hålla mig, det finns så mycket fina saker så det blev en ögonskugga och
en highlighter tror jag det kallas. Jag kommer att bli så snygg.

Efter Sara bar det av hemåt och lite lunch sen var det utvecklingssamtal med Olle och han är
så snäll och duktig på dagis. Efter det var det julpyntning sen middag och det blev den där
Grekiska pytt i pannan men med fläskfile och inte kyckling och det var godare.
Och nu har vi varir hos Ebba och Måns en sväng och nu sover Erik och Olle dom var jätte trötta
dom började städa sitt rum 4.30 i morse.

Nu tänkte jag skriva lite önskelistor

Erik och Olle

*Spiderman dräkt med muskler
*Spiderman nätskjutare
*Action figurer typ X-men, hulken, spiderman, stålmannen mfl.
*Scooby doo hus med figurer
*Agentgrejer
*Nåt spel
*Nintendo wii
*Kläder typ tunna fleeceunderställ
*Lego
mm
Kan väl skriva att från oss kommer dom att få mer praktiska grejer typ
Skoterhjälm, fleecjackor och sånt dom kommer inte att få nå leksaker direkt
men kanske nån.

Micke

*Hjulbultar till släpet, gäng?
*Bensinkran till mopeden Crescent jetline -58
*T-shirts
*Långkalsonger
mm

Jennie

*
Handdukar till toaletten uppe bruna och vita
* Kuddar till soffan
*Långkalsonger

Det var inte mycket jag kom på just nu men det kanske kommer mera.

Vad gäller julklappar till barnen så säg gärna vad ni har köpt så det inte blir dubbelt.

Nu ska jag gå och se Bonde söker fru och Greys anatomy.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack.. Blev liite lättare nu...! Vissa saker går fetbort eftersom moster är fattig, men morbror kanske kan fixa det med ett Wii?? ;-) Tycker Mickes önskelista var himla rolig... *hahah*

2007-11-28 @ 19:58:38
Postat av: Peter

Helvete, tror ni jag är gjord av pengar!? (Citat: Pappa)

2007-11-29 @ 13:15:12
Postat av: Erica

När har pappa sagt så??

2007-11-29 @ 21:04:20
Postat av: jennie

Vill bara göra klart att ni behöver inte köpa allt som står på barnens lista men det har ni kanske förståt.
Håller med Peter ang. pappas citat det har hörts ganska ofta

2007-11-29 @ 21:10:51
Postat av: Peter

Erica, eftersom att du fick allt du pekade på så upplevde du aldrig det :-) heheh

2007-11-29 @ 23:27:07
Postat av: Erica

Har jag??? Det mellersta barnet, det "glömda" barnet??? Peter, det är DU som fått allt du pekat på... *haha*

2007-11-30 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0