Tråkig dag

Fy fasiken vilken tråkig dag det har inte hänt mycket.
Kajsa och Christian har varit här en sväng sen for Micke
och jobbade.
Jag och barnen har spelat lite och dom har duschat, Olle har ätit
välling och nu sover dom.
Jag har sett litegrann på Grannfejden, en av grannarna springer
om kring utan kläder + lite andra grejer och det retar gallfeber på
dom övriga grannarna.
Kanske man ska börja med nåt sånt, springa naken alltså då kanske
det skulle bli lite roligare dar.
Men nej så illa vill jag inte mina grannar att dom ska behöva se mig
naken hela dagarna och förresten så skulle nog Micke bli så jobbig:)

Nu väntar dom desperata hemmafruarna och sen sängen.

Tack för i dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha...får en känsla av att det skulle bli kallt oxå, när du ska hämta posten!! :-)

2007-11-14 @ 10:56:00
Postat av: Jennie

Ja det kan det ju bli

2007-11-14 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0