Fredagkväll

Nu har middagen avnjutits, det smakade bra med kyckling tacos,
Olle åt ju inte tacos han åt makaroner.

Jag bloggade tidigare om att jag hade handlat på Ica och då fick
man ju höra av sina syskon att Willys och Lidl var så himmla billiga
och visst det kankse dom är.
Ta bara lidl reklamen typ Köttfärs Scan 39,90 billigt eller 2 paket kaffe
för 29,90 och karrekotletter 39,90, inte vet jag om jag tycker det är speciell
billigt på coop kan du köpa köttfärs för 29,90 just nu tex.

Nu vet jag inte vad som väntar men Mamma och Pappa skulle komma förbi
och sen är det väl Idoldax, hoppas på en bättre omgång än förra fredan.
problemet är att Micke hellre vill se Dobidoo men vi har ju två tvapparater.

Nu kom mamma och pappa, bäst att gå ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0