Ignorerad

Är faktiskt lite arg just nu, jag har tidigare berättat om Eriks pencillintrurer
så idag när jag kom till dagis så bara helt plötsligt så hade han en massa
utslag på händerna. Han fick vara kvar på dagis för lillebror bev ledsen när jag skulle ta hem Erik
igen så han fick vara på dagis medan jag for till vårdcentralen.
Jag kom dit beskrev problemet, sköterskan skulle tala med Kalle(alla vet vem kalle är)
och ringa upp mig senare men han kunde vara på dagis.

Nu har hon ringt , första gången han hade utslag så var det en typisk reaktion på pencillinet
men den här gången så var det nog bra virusprickar,denna gång har dom inte sett prickarna
själva. Han ska fortsätta med pencillinet konstigt att dom inte tar det mer på allvar.
Så vad jag vill säga är  Hur länge ska man ignorera ett barn som reagerar på pencillin, som i sommras fick ett jätte pollen anfall och som helt plötsligt kan få fingrar som sväller upp och det blir blåsor. Ingen verkar vara intresserad att utreda den lilla söta människa, blir så förbannad ska ringa direkt på barnmottagningen i morgon det brukar ge bättre effekt.

Nu ska jag och hämta dom små liven och sen kommer Peter och fixar vårat antivirusskydd på datorn
och sen blir det mat i Rosvik.

Kommentarer
Postat av: Erica

Norrfjärdens vårdcentral är ju allihopa idioter!!!!! Stå på dig!

2007-10-11 @ 19:32:09
Postat av: Jennie

Ska försöka men han fick inga utslag efter dosen på eftermiddagen

2007-10-11 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0