Torsdag morgon 6.56

Jaha då var det en ny dag, en ledig dag till och med. Idag ska vi
nog fara ut med skotern en sväng det är ingen superväder, det är
mulet men vi ska ju inte fara än så det kanske kommer lite sol.

I går var jag och vägde mig, jag har ju inte varit p nån vecka och inte
heller sköt mig så bra men jag hade inte gått upp utan jag hade gått
ner 0,9 kg det trodde jag inte så sammanlagt är det nu -11 kg inte
så tokigt.

Så nu får man ta lite nya tag men det är inte lätt när man ska ut med
skotern och grilla korv.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer skulle behöva in till stan
och köpa stövlar till barnen och då är den stora frågan med foder
eller utan? Några förslag.

Utan foder är ju jäkligt kallt och med foder blir ju äckligt på sommaren.
Får kanske köpa två par Ett med foder nu och utan foder senare, ja
som sagt ni hör ju vilka problem man har :)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Du är välkommen att delta i min tävling,
där du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

2008-04-03 @ 07:27:40
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Erica

Utan foder.. dom får väl ha ett par tjockare sockar i när det fortfarande är kallt. Det hade då jag, inte fanns det väl fodrade gummmistövlar när vi var små... Dagens ungdomar!! :-)

2008-04-03 @ 11:41:18
Postat av: Peter

11 kg är ju superbra..bara att fortsätta kämpa! Hoppas att ni får en bra och mysig skoterdag :-). Hälsa boysen (alla 3)!

2008-04-03 @ 13:26:42
URL: http://wajk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0