Uppdatering

Det har ju varit strul med bloggen så här kommer en uppdatering

Lördag

Jag jobbade 7-16.15 och Micke och barnen var och badade
det var väl det som var mest spänande.

Söndag

Jag jobbade 7-15.15 och Micke och barnen var ute med skotern
trots att det inte var nåt höjdar väder och sen köpte Micke en flytring
för 200 kr som han är så stolt över.

Måndag

Nu börjar det hända saker soim är värt att skriva om, allt började
med att Olle vaknade 3.15 och hade ont i magen så vi gick ner och
han kräktes några gånger bara gul/grön galla sen somnade han.
När han vaknade så var han hur pigg som helst men jag kunde ju
inte skicka han på dagis, vad synd att jag var tvungen att vara hemma.

Sen kommer Erik ner och har ont i fingrarna och då är dom svullna
och röda så då var det bara ringa VC så vi fick komma till distrikts-
sköterskan och visa upp händerna .
Hon trodde att det var snöloppor som det kryllar av just nu och Erik
är ju känslig för alla möjliga bet och sånt så nu har vi börjat med
allergimedicin vi förbereder inför pollen säsongen också.
Jag bävar för när han får sitt första getingstick vet ju inte hur han
kommer att reagera. Måste bar få säga att distriksköterskan Maria
som vi går hos är så bra så himla gullig människa man kan fråga
vad som helst, helt super.

Nu till dagen händelser, barnen är på dagis och det är kanonväder
7 plusgrader och strålande sol. Ska snart hänta barnen från dagis
tänkte att dom skulle få äta mellanmål utte på altan på det lilla som
är tinat där och sen blir det hacka i snön på resten av altanen så det
smälter fortare.
Mormor kommer också förbi en sväng sen kommer Totto också i kväll.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Peter

Grymt bra uppdatering :-)

2008-04-01 @ 13:59:08
Postat av: jennie

Ja jag vet

2008-04-01 @ 15:17:59
Postat av: Erica

Ja jag får ju hålla med, men byt bloggsida ffs!!Kom igen nu, våga ta lite risker!!! :-)

2008-04-01 @ 15:28:52
Postat av: Erica

Förstår inte varför dom inte kan göra ett pricktest på pojken??! Fan om han får en anafylaktisk chock om han skulle bli stungen av en geting. Hujja!!!

2008-04-01 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0