Värsta julklappen

Jag har kommit på värsta julklappen till min älskling men han kommer
säkert att tycka att den var onödig men det struntar jag i för han är värd den,
mer kan jag inte skriva om den eftersom jag vet att han läser min blogg.

I dag har det varit jobb 7-16.15 var på charken och frukten, det var så jättefint
på frukten så det var mest finlir jag dras alltid till de färska kryddorna som
Fredde sa -Kryddorna får sig alltid en omgång när Jennie är här,
är inte på frukten så där jätte ofta men oo vad fint det är bland kryddorna när
jag varit där :) måste berömma mig själv lite.
Nu väntar tre dagar på brödet very nice,  imorgon kommer ett lass med bake- off
som ska in i frysen och på fredag kommer säkert ganska mycket hårdbröd.

Känner mig lite stressad över de julklappar jag har kvar att köpa och speciellt till
dom som inte önskar sig nåt, jag är bara ledig söndag och tisdag innan jul och
på tisdagen ska det göras skinka, revbensspjäll och fixas med en massa andra grejer.
Barnen ska ju få ett nintendo wii och dom har ett bra erbjudande på onoff och vart
finns det närmast jo i Luleå måste dit på söndag lite besvärligt men vad gör man inte.

Nu har john blund varit och kastat sand i mina ögon så jag tror det blir sängen nu
man vet ju aldrig när barnen har tänkt att vakna.

Sov så gott alla mia vänner

Kommentarer
Postat av: Anna

Här är inte julklapparna klar än heller.. men förhoppningsvis innan julafton! vi ses Anna

2008-12-18 @ 00:04:41
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0