Äkta bloggtorka

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte
haft nån lust till det.

Här har det iallafall varit kalas Olle har fyllt år, jag har fyllt år, MIcke fyller år
och syster Erica fyller år som ni hör så är det fullt upp.
Mormor fyller också år denna månad vet inte om det beror på dålig fantasi
med dessa maj barn men det är under sommar månderna som det tillverkas
mest barn, ja vad ska man annars göra på semestern:).

Jag har ju nu äntligen varit på Ikea och jag blev super nöjd det blev ett helt
nytt vardagsrum, så om nåpn är intresserad så finns våra gamla möbler ute på
blocket till försäljning.
Jag ska ta några bilder så ni får se tänkte mest på Stockholmarna alla ni andra
får gärna komma och se det live.

Jag har däremot tagit en bild på presenten som jag fick av min älskling

image61

Visst var det fint?

Nu får det räcka kanske skriver jag mer i morgon

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Egirl

jättefint smycke

2008-05-05 @ 09:51:07
Postat av: Erica

På semestern blir man mycket kåtare och då är det rätt naturligt att kneka som fan :-) Min lilla teori *haha*

2008-05-05 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0