En liten update

Det var ett tag sen, i går så jobbade jag till 22 så då blev det inget bloggande
men helgen har annars varit helt ok.
I dag har Micke och Arnold satt in dörren i källaren och grabbarna har varit ute
det blev skidpremiär för dom, gick väl sådär.
Har sett skidor och reprisen av Stjärnon på is har även hunnit göra månadens
räkningar inte kul en service på billen alla lånen för att inte tala om elen, huvva.

I morgon är en ny vecka, Erik ska tillbaka till skolan, Micke börjar om att jobba och
jag ska på Ikea på tisdag yiipee, har då inte hör att det inte blir.

Sedan är man ledig till helgen och då måste det julpyntas hoppas att man kommer
att få lite julstämmning i veckan.

OLLE, szxsdfrwe, olle ville också blogga han skrev sitt namn och skoter om ni
inte kan se det.

Jag har gett upp idol inläggen blir ju bara arg, Johan är fortfarande kvar nog hade Anna hellre
fått vara kvar.

Nu ska jga gå och se Dansbandskampen som jag har spelat in,sen blir det en tidig kväll
börjar kl 6 i morgon.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Peter

Hahah, sötolle...va duktig han är på att skriva :-)

2008-11-24 @ 09:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0