Ok jag byter

Helt otroligt att jag kom i håg inloggningen till denna blogg, jag ska nu pröva om den
känns lättare att förstå sig på.

Annars är det en helt vanilg måndag eller?
Lilla Olle har fått dagisåkomman springmask, han vaknade i natt och var
helt hysterisk det har han även gjort för men då har jag inte sett dom
maskarna alltså fy fansiken alltså vad äckligt.
Så i dag har det inhandlats maskmedel och alla måste äta det, jag och Micke
8 tabletter var och barnen fick flytande med körsbärssmak och bara det får ju en
att spy + att det var blodrött i färgen hur lätt tror ni det var att få i barnen det?

Det stod att bivekningarna kunde vara magont, illamående och sånt, vad tor ni
Erik har gjort ca 2 timmar efter att han fått det så spyr han upp allt plus att han
har fått lite utslag på ena handen, ingen är ju förvånad att just Erik drabbas av dessa
biverkningarna.
Tänker en blodröd fläck på min vita vardagsrumsmatta, det blev ju det eftersom han
inte hann till toan.
Det är väl bäst att skriva att det är bara Olle som har visat symptom vi andra är
symtom fria.
Jag och Micke har då städat toaletten och sovrummet ska bara skura i pojkarnas rum
också, detta är ju en helt vanlig Måndag hos Wiklund/Bergströms.

Jag själv mår då bra och i morgon är det åter jobb som gäller.

Ha det












Kommentarer
Postat av: Erica

Fiifan, det måste klia nåt jävulskt! Stackars liten. Och så Erik då!! Vem har sagt att det ska vara lätt?! Jag tänker inte hälsa på förrens det är 100 procent säkert att det är borta. Jag vill int ha nå maskar i röven :-) Hoppas att fläcken går bort!

2008-11-17 @ 14:13:57
Postat av: Kroningen

Hos Bergström/Wiklund. När blir det bara Bergströms, väntar bara på Bröllopet. Jag lovar att ni får vara värdpar på mitt bröllop. hihihihihi

2008-11-17 @ 17:50:24
Postat av: Erica L

Fy fan vad äckligt! vet att det är vanligt men ändå....

Lycka till!

2008-11-17 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0