Fortfarande fint

Vädret är fortfarande fint i denna takt så är snön smart borta så härligt med vår
snart har man strandtomt när det blir vårflod i älven.

I dag har man jobbat ett ganska lugnt pass med ganska mycket kassa, i morgon
börjar jag kl 12 och bara två dar kvar till 6 dagars ledigt.
I morgon är det fotbollsmöte för föräldrar som har barn födda 02 och 03 ska bli kul
om det blir lite fotboll för Erik men det behövs ju alltid frivilliga föräldrar och det kan ju vara ett
problem.

Annars är allt som vanligt alla är friska och krya och nu vet jag inte vad jag ska skriva
så ni får ha en trevlig kväll själv ska jag se Greys tillsammans med en T kopp.

God natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0