Lunch

Har tråkigt magen känns så där kan inte påstå att jag mår illa men
magen känns konstig tror faktiskt att det kan vara gallan som spökar
det gör ont som runt hela kroppen eller obehags känsla så kan man kanske beskriva
känslan.

Nu är det dax för lunch det blir stekt pannkaka inte den bästa maten för mig
men Micke och Olle får äta det iallafall jag har kvar kyckling kanske blir det en
kycklingsallad med fetaost och det nya jag har hittat ärtskott som gräs fast det
smakar som ärtskidor supergott i sallad.

Måste börja fundera över morgondagen och ringa på jobbet

See you later

Kommentarer
Postat av: Peter

wajk.blogg.se är tillbaka!

2009-04-20 @ 22:54:29
URL: http://wajk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0