Snart ledig

En dag till sen ledig en dag, känner mig ganska mör efter dessa dagar
och trött i huvudet.
Händer inte så mycket i livet just nu allt är som vanligt, barnen har snart
påsklov till Olles stora glädje han är ingen dagispojke Erik hade nog gärna varit på fritte
nån dag för då får man ju bara leka och var på gympan.

I dag blir det en tidig kväll jag börjar 6 i morgon och barnen ska på dagis ungefär samma tid
Micke har farit och jobbat så jag och barnen ska mysa ett tag och sen hoppas vi att
dom vill gå och lägga i tid.

Förresten blir så arg på denna jäkla slutspelshockey, i går var det hockey så man inte kunde se
Desperate housewifes och i dag är det också hockey och då kan man inte se Greys
det är ju tur att man kan gå och sova i stället.

Ha den bra kväll och sov gott

Kommentarer
Postat av: Erica

Mmm jag ogillar också att denna slutspelhockey ska visas på femman.

2009-04-08 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0