God morgon

Då var det måndag igen och i morgon ska man jobba har lit ångest trots
att jag för nån dag sen gärna hade farit och jobbat men det kan jju ändra sig.

Erik har varit och tagit ett stick i fingret och det hade gått ner till 122, jag har även
pratat med barnmott. i Piteå efterdom att han skulle dit och ta prover så att
dom kan utreda hans pencillin allergi, jag passade även på och fråga hur länge
man ska ha barnen hemma när dom har haft en så passa kraftig infektion som
Erik har haft och hon tyckte att han skulle vara hemma 2 dar till trots att han är feberfri
och pigg.
Som tur är behöver ingen av oss ta ut vård av barn eftersom Micke är ledig i morgon
och jobbar natt på onsdag så då är han hemma hela dagen.

I dag ska vi åka in till stan jag har lovat barnen en sväng på barnens hus dom fick
pengar i julklapp sen vet jag inte vad som händer det blir att ladda batterierna till i morgon.

MIcke är så duktig han håller på att skrapa trappen så det är bäst jag går och gör nån nytta
också typ bädda, diska ocj lite sånt.

I´ll be back

Kommentarer
Postat av: Marith

Hallå där på Rövelbron hur har ni det? bara sjuka eller....?

Inte kul, 122 i sänka, ojoj!

Krya på er.

Kram Marith

2009-01-12 @ 18:26:39
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com
Postat av: Micke B

kan nämna att som högst var sänkan uppe i 233

2009-01-12 @ 19:36:02
Postat av: T

Men asså hörrni, hejna med sänka. Vad är sänka för nåt? Jag är inte så bevandrad i det här med blodtryck, kolesterol och sådant. Förklara för mig!



Puss och kram!

2009-01-15 @ 11:23:50
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0