Ny vecka..........

..........och ny utmaningar.
J har utmanat mig här på bloggen men jag måste komma på några saker om
mig själv först just nu står det helt still men jag återkommer om det.

I dag har det varit jobb 6- 15.15 så just nu är jag ganska trött skulle tror
att jag somnar om jag sätter mig så jag skriver litegrann i stället.
Allt ha varit som vanligt i dag Erik på skolan, Olle på dagis och Micke har
sovit och till middag blev det pizza med taco köttfärs helt ok faktiskt.

I morgon ska Erik haoch bada med skolan och han längtar för han är ju nämligen ett riktigt
vattendjur och han är helst under vattnet men nu har han inte badat på ett tag sist var
på simskolan och han kunde simma några tag då men vi får se hur det går i morgon.

Själv så ska jag jobba i morgon samma tid som i dag 6-15.15 men Micke är ledig så Olle
ska inte på dagis och det är han så glad över, Micke jobbar bara två skift till sen är
han ledig igen 17 dar.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så vi slutar där

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: T

En till utmaning kan du få, lite lättare denna gång. Fjärde bilden i fjärde mappen.



Kram

2009-01-28 @ 12:17:33
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0