Äntligen

Nu verkar fin vädret komma tur att man har 2 veckor kvar
på semestern.
Hade tänkt att äka på ikea men det känns som att vädret 
ska bli alldeles för bra så vi får se hu det blir med det.
Skulle även vilja åka med husvagnen någonstans det
skulle räcka med borgarudden  men det är ju inte så svårt.

Det är mycke som jag skulle vilja göra, synd bara att Micke
måste vara hemma och bygga garaget men det går framåt
nu har vi börjat slå panel på en vägg.

Micke och barnen är och cyklar dom har varit borta gode taget
så jag har hunnit dammsuga och vattnat, nu ska jag se Lipstick
jungel och Prison break kanske blir det en T kopp också.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Vill också göra en massa saker... Har panik. Och Robban ligger med nackspärr. FAN! Jag har inte ens badat i år!

2009-07-28 @ 07:59:39
URL: http://egirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0