Jobb snart

Hinner med ett litet inlägg har just ätit frukost och Micke har
cyklat med barnen till skolan och dagis så just nu är det rätt
så lugnt här hemma.

Igår var K och C här och då sa K att hon skulle ut i Luleå på
lördag och frågade om jag ville följa, blev lite sugen men Micke
har sin veteran handbollsmatch och då skulle dom äta och sånt
efteråt men jag tänkte fråga världens bästa mamma och pappa
om dom vill låna två galna barn.
Förresten hur gör man när man går ut nu för tiden? Så längesen är det
jag var ut typ.

Nu ska jag gå och fixa frillan just det ska ringa och boka klipptid också.

Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Egirl

Fan att jag jobbar, jag hade lätt hakat på om jag nu skulle få det!

2009-05-05 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0