Som en klubbad......

I dag efter lunch så var det som att nån slog ner mig med
ett baseballträ eller nåt, fy tusan ont i kroppen, halsen,huvudet
att det bara kan komma så plötsligt.
Så nu sitter jag här och svettas inte konstigt det är faktiskt 24,6
i skuggan ute men här inne är det 27,9 men jag har nog lite feber
kanske, not jag brukar aldrig ha feber så varför skulle jag ha det nu?
Jag sitter här och nyser i allafall så typiskt om man skulle bli
förkyld just när det blir sommar.

Barnen sitter och se på tv och Micke har åkt på jobbet så det är lugnt
och skönt här hemma känns som om det blir en tidig kväll men inte för
tidig för då vaknar ju barnen så tidigt men dom har faktiskt börjat sova
längre nu kan dom lätt sova till 6.30 om det inte är några störande
moment så nu kanske det vänder.

I morgon blir det jobb med grunden för Micke, jag skulle visst olja altan
var det nån som hade bestämt, hoppas att det slutar blåsa så mycket
men i dag hade det varit olidligt om det inte hade blåst men nån
måtta får det ju vara.

Nu ska jag dricka kaffe kanske ta en tablett och göra barnen
sällskap i soffan.

Vad ska ni göra?

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0