Kan inte släppa......

Jag tror jag har drömt om Nicklas i natt har haft svårt att sova
jag har bara haft hans låtar i huvudet och nåt som jag inte skrev i
förra inlägget är att han är skit snygg mycket snyggare i verkligheten
än på tv och sånt.
Hittad en inspelning från i går på youtube



Detta var ett av deras extra nummer, I löv Nicklas.

Nu väntar en fredag och helg med jobb, både jag och Micke jobbar
så barnen ska vara med mormoor och morfar på lördag då kan Olle
fara på sin hockeyträning, på söndag kommer farmor och farfar hit
och är med grabbarna.
Nu ska jag plocka i hop lite här hemma sen jobb, ha det.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha... du låter värre än en fjortis haha Men han ÄR bra, är lite avundsjuk att jag inte fick se honom. Han är nog den svenske artist som jag tycker har bäst låtar, helt klart!!!

SKa du kanske välja en niklas-låt till bröllopet?? :-)

2009-11-13 @ 10:02:43
Postat av: Jennie

kanske vet bara inte vilken, hade en av en annan artist men nu vete fan alltså.

Ja det är lite fjortis varning men det går snart över funderar bara på vilken av skivorna jag ska spela i bilen :)

2009-11-13 @ 10:12:42
Postat av: Anonym

Haha :-)

2009-11-13 @ 11:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0