Ofrivilligt

Är hemma i dag men helt ofrivilligt,Olle haar haft en
natt med kräk men bara under ett par timmar han 
sonmade om kring kl 3 och sen när han vaknade kl
5 så var han som vanligt åt frukost och har ätit lunch.

Han har gjort så ett par gånger under detta år vet inte
vad det beror på men jag ringde Maria på BVC i dag
hon skulle höra med läkaren så jag väntar på att hon ska
ringa.

Det har varit en gode lugn dag jag är faktiskt rätt trött har
sovit i soffan och fått kasta mig upp med hinken till Olle
så det blir nog en tidig kväll.

Tror jag ska sufra runt och titta på lite resor, ha det bra
alla glada människor.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Egirl

Vad konsigt ändå... äter han normalt till middagarna och så?? Det akn ju inte vara nå gluten eller laktos, man kan ju tycka att det borde ha kommit tidigare samt att han då borde ha jätteont i magen!

2009-10-08 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0