Tjolahopp

Vet inte vad jag ska skriva men några rader brukar
man ändå få i hop.
Jag har jobbat och ska jobba i morgon sen tar jag helg
ska vara hemma med Erik på fredan och sen är jag ledig
måndag också så det blir en lång helg.

Micke och Arnold har jobbat lite med garaget nu på
eftermiddan vi har ätit palt till middag och nu håller jag på
att koka kött till morgon dagens kötsoppa.

Snart blir det soffan och Tv det är mycket nu Idol och Superstars
sänds samtidigt måste spela in nåt det var visst en tjej från
Kalix som är med i Idol i dag.

Nu avslutar jag med en fråga Finns det luktfria liljor?

Dom är så förbaskat fina men luktar alldeles för mycket
synd tycker jag.



Fina va? Fick dom av mamma i helgen men lukten gillar jag inte.

Ha det 


Kommentarer
Postat av: Theres

Jag gillar liljedoft, fast när dom stått ett tag så håller jag med dig. Det blir för mycket, luktar nästan kiss om dom... uäk



Kram!!

2009-09-21 @ 12:07:21
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0