Bokat

Nu var utlandet bokat den 14 september bär det av och det blev Turkiet
och Pegasus World riktigt härligt.

Jaust nu är huset fullt Mamma, Peter, Claes, Barnen och Micke och dom
sitter just nu i vardagsrummet och spelar Mario, själv funderar jag om
jag skulle börja förbereda middagen det bli ugnsrostad kyckling och
grönsaker hittade ett recept och tyckte det lät gott.

Annars har det varit en lugn dag det har inte hänt så mycket skulle vilja
slå mig ner i soffan och se Johan Falk som jag har spelat in men tv:n är
gode upptagen just nu men sen kanske det blir en skön stund i soffan.

Ha det super alla

Kommentarer
Postat av: Marith

Hej hopp i stugan!

Nu jädrans är "gympabyxor" inhandlade så nu finns ingen återvändo!!

Gruvar lite redan men va fasen hur svårt kan det vara?!

Ha en skön helg eller ses vi på Coopan?!

Kram Marith

2010-04-09 @ 20:51:47
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0