Helg igen

Nu var det ännu en ledig helg ganska skönt förutom en dum
huvudvärk som inte vill ge sig jag har sagt åt alla att jag inte har
haft nåt ont i huvudet sen jag opererade mig men just nu tar jag
tillbaka det.
Vi har varit uppe och röjt undan lite i barnens rum nu på förmiddan
och det var väl behövligt det var som att en bomb hade exploderat
men nu är det gjort.

Jag vet inte riktigt vad som händer nu, Micke är då ute i bodan och
plockar med lite saker  det ända jag vet är att jag ska pröva drick lite
vin i kväll har int testat sen jag opade mig och jag måste testa nu för
vi ska ju på fest den 8 maj.
Antingen blir jag jättetrött eller så blir jag väl kanon eller nåt jag har ju ingen
aning hur jag kommer att reagera är lite nervös faktiskt tur att Micke
är hemma och kan ta hand om mig om det skulle gå dåligt. :)

Nu tror jag att jag ska sätta mig och se Desperate housewifes som
jag har spelat in.

Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Annso

Hej, tänkte bara säga att det är ganska stor skillnad på vad man klarar av att dricka beroende på vad man ätit! Har kört med nutrilett ett tag och jag tål nästan ingenting....ett glas vin och man är ganska packad...=)) Lite otäckt nästan...tur du har Micke =) Ha det gott!

2010-04-24 @ 20:35:57
Postat av: Tea

Hur gick det med vinintaget?!

2010-04-28 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0