Långt mellan

Bloggar inte så ofta nu för tiden men det känns inte som nå prio etta
men nåt inlägg då och då blir det.

Nu börjar snart maj månad och det är en riktig kalas månade för oss
Olle fyller först sen jag sen Micke sen syster och min mormor.
Inte nog med alla kalas så är det utvecklingssamtal, föräldramöte, Eriks
fotbollsträning börjar så det är fullt upp.

Förutom allt som händer i maj så allt som vanligt jobbar jämt känns
det som men det är inte så länge till semester bara 9 v längtar redan.

Valborg ska vi tillbringa på Hällskäret, Micke jobbar tyvärr natt så 
det blir bara jag och barnen men det får gå det också.
Nu ska jag inta soffan och se Desperate Houssewifes sen sova  börjar
kl 8 i morgon sen ledig torsdag.

Ha en skön kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0