Nya saker

I dag har jag köpt en ny telefon en Sony Ericsson Vivaz jag har svårt att
lämna Ericsson, jag kan lugnt säga att det är mycket finesser och jag fattar
inte så mycket hitttar inte till stället där man byter ringsignal tex.

Vi var även på banken i dag måste öka på lånet lite pga vedpannan med det
gjorde inget för vi fick bort vårat topplån vilket gör att vi bara har bottenlån
och det betyder att räntan blir läggre och i dessa tider är det helt ok.

Jag ar även hunnit jobba några timmar 13-18.30 sen blev det intersport för hela
slanten det var klubbkväll för NIF så det blev 2 st träningsoveraller 2 st tränings set
sen måste Erik få nya fotbollsskor också men det fanns inte i hans stolek.

Nu ska jag surfa vidare ska även leka lite med telefonen lite samtidigt som jag ska
se Desperaye Housewifes.


Kommentarer
Postat av: Erica

Har ni då lånat till att få bort topplånet eller vad? Är som intresserad hur det funkar... :-)

2010-04-20 @ 22:29:32
Postat av: Peter

Coolt med ny telefon! Inte har man fått nåt SMS inte!? :)

2010-04-21 @ 08:17:03
Postat av: Anonym

vi har fått ett högre värde på fastigheten i och med garaget så topplånet som är bankens "säkerhet"om vi inte kan betala behövs inte längre kan man säga,vårat lånebelopp är så pass lågt i förhållande till husets värde



2010-04-21 @ 08:39:29
Postat av: Emma

Har mobilen fungerat bra hitintills? :)

2010-04-21 @ 08:54:33
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0