Medalj

Är grymt impad av Anja efter den kraschen i går att hon bara
står på startlinjen är grymt impad.

I kväll hade jag besök av Eva och Kerstin vi hade ett litet bröd
möte trevligt att sitta och surra ett tag.
I dag har jag varit i stan med mamma vi har handlat presenter till Erik
som fyller år på tisdag, jag köpte även nya gardiner till köket, svarta
det blev riktigt fint lite mörkt kanske.
Jag prövade även en Smoothie på Waynes när vi var på stan det funkade
riktigt bra kul att det finns sånt om man vill sitta ner på ett fik och inte kunna
äta fika eller kan och kan men när man vill hoppa över det.

Nu ska jag se skidskytte, Heja Sverige en till medalj i dag vore kul.

Sov gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0