Rastlös

Känner mig så rastlös vet inte riktigt vad jag ska hitta på, sitter
här med mitt vattenglas och längtar till jag får börja med finfördelad
kost åtminstone.
Snart är det dax för mål nr 2 det blir nog välling sen en dusch kanske
har fortfarande sov kläderna på mig.

Micke är ute i garaget som vanligt, Erik på skolan och Olle ser på
tv. Micke ska på ett möte och då ska han få fara och handla på
coop när han ändå ska åt det hållet, jag ska göra en soppa med
röda linser, sötpotatis och kokosmjölk vad tror ni om det.

Nu ska jag göra välling, mums.

Kommentarer
Postat av: Micke B

ja jag var i garaget som vanligt,borde kanske inte vara där så ofta,men man vill ju passa på att hinna så mycket som möjligt innan våren och finvädret e här,,,,,

2010-02-09 @ 10:50:49
Postat av: Peter

Blir spännande att se fingaraget när jag kommer upp!

2010-02-09 @ 12:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0