3:e veckan

Nu är semester snart över för denna gång eller det är 2 veckor kvar
ska försöka njuta bara vädret blir bättre, Micke börjar om att jobba i dag.

I helgen har det varit summergames för hela slanten 4 matcher har spelats
och 1 vinst och 3 förluster blev resultatet men grabbarna var riktigt duktiga.
I dag verkar det bli en innedag Micke och Arnold är i garaget och gör garage-
dörrar, hade gärna fått vara sol och fint så jag hade fått inviga våra ny
trädgårdsmöbler.

I dag har jag ställt mig på vågen och siffran börjar nu med en 6:a så
sammanlagt -35kg det är ganksa mycket om man börjar tänka efter.

Nu har jag inte så mycket mera att skriva, hoppas ni har det mysigt
i regnet.

Kommentarer
Postat av: Tea

Härligt Jennie!

2010-07-14 @ 09:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0