Allt rullar på

Ojj vad veckorna går fort nu är det bara 2 dar kvar på denna
och det går kanon bra på jobbet ligger så bra till med alla varor
och beställningar, riktigt kul faktiskt räknar med att i morgon kommer
jag hinna lite sådant som man aldrig hinner annars.

I dag har det varit varmt ingen strålande sol men då hade det nog varit
olidligt i  helgen är det PDOL så det är mycket folk i rörelse har inga planer
på att fara dit nån kväll men nån dag måste vi nog fara en sväng blir nog på
Lördag barnen kanske är sugna på att åka nån karusell.

Jag har faktiskt alldeles nyss betalat resa till Turkiet det är ju bara ca 6
veckor kvar till vi åker ska bli så roligt, det maler på i huvudet hela tiden
vad man ska packa och sånt, ska försöka packa lätt kan bli svårt men
man får väl försöka.

Nu ska man väl se lite friidrott på tv måste ju se hur det går för Kluft i
längdfinalen men får nog inte tv:n än barnen ser på Lejonkungen.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu är ju jag raka motsatsen till packningsproffs, men det är hyfsat billigt att handla kläder där om man är bra på att pruta... så lämna lite plats åt ev sånt i resväskorna!!

2010-07-28 @ 18:49:22
Postat av: jennie

jag har ju med mig prutar Micke

2010-07-28 @ 21:06:52
Postat av: Erica

Bara pruta på... dom blev nästan sur på mig ibland när jag prutade hejvilt, men vill dom inte sälja så går jag vidare till nästa ställe... då brukar dom ge med sig!

2010-07-29 @ 09:55:42
Postat av: Micke B

elakt förtal,jag prutar inte mer än nån annan,,,,,,

2010-07-29 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0