Snart ångestveckan

Börjar närma sig slutet på semestern lite trist men är man inte en
rik hemmafru så är det nog bara att pallra sig i väg på jobbet.
Veckan kommer att avslutas med en semester i Byske med trevligt
sällskap Fam. Jacobsen hoppas bara på kanonväder så det blir mycket
bad så att barnen blir nöjda, fast jag har ju 2 vattendjur så dom blir nog
aldrig nöjda.
Det enda molnet på himlen är Micke, vi tillbringade kvällen i går på akuten 
då han lyckades hosta av ett revben och nåt muskelfäste så nu är han 
invalido men då kanske han kan njuta av semestern eftersom han ändå inte 
kan göra nåt hemma.

I dag vet jag då inte vad vi ska hitta på måste då in till stan och hämta medicin 
åt Micke kanske barnen får en glass på stan eller nåt.

Ha en skön dag



En bild på världens sötaste unge Olle eller jag har ju 2 av världens
sötaste barn men det är svårt att få med den andra på en bild där 
han har ett normalt utsende.



Avslutar med en fiskebild eller bilden är från fikapausen det är Erik, Olle,
Totto och Matte. 

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 08:56:47
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0