En dag i Boden

Nu är vi hemma efter en dag med handboll, Erik har haft handbollscup
i Hildursborg det gick väl sådär för grabbarna, i första matchen var dom
jätteduktiga sen spårade det ur lite mycket okoncetrerade grabbar men
killar kanske är så vad vet jag.

Sen blev det middag hos mamma och pappa, nu blir det soffan och
melodifestivalen och hur går det där då? Jag håller lite på Darin faktiskt
men det är många som kan vinna det är ett jämt startfält.
Har Jessica Andersson som en outsider jag tyckte hon var grymt bra
i andra chansen, sen har vi ju även Anna, Salem, Peter och Andreas.
Dom jag inte tror på är Ola, Pernilla och Timotej eller jag hoppas att ingen
av dom vinner. Som sagt väldigt jämt startfält.

Ha en härlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0