Fick godkänt

Har varit på återbesök i dag och dom hade inte så mycket att säga
allt såg bra ut alla prover var bra så jag fick godkänt. :)
Han tyckte jag hade en bra viktminskning -19,8 och ca 12 cm runt
magen, sen så sa han att det var fritt fram att börja träna ingen fara
att göra situps och sånt.
Det passar ju alldeles utmärkt eftersom dom börjar med Aerobics och
Pilates här i Norrfjärden och jag hade tänk att testa det men jag har
inte så bra koordination så vi får se hur det går på Aerobicsen kan
bli kul att se på i allafall.

Nu måste jag köra en sväng med dammsugaren mattan i vardagsrummet
behöver en uppfräschning.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Erica

Bra jobbat... aerobics är kul när man lärt sig :-)

2010-03-18 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0