Handlat

Har varit på coop och handlat tänkte ta med matsäck i morgon
när vi ska till Boden på handbollscup, tänkte även att jag skulle
gå på stan en sväng men det gick ju som det gick.

Började med småstaden in på gallerix och köpte en present till
Moa i Eriks klass som ska ha badkalas på söndag  och allt lungt
så länge.
Tänkte då att jag skulle gå och ta ett kontoutdrag för att se hur
mycket jag kunde shoppa för fick då se på utdraget att dom hade
dragit dubbelt på låsmekaniska i onsdagsnär jag var dit för att hämta
skoternycklarna men det var ju lungt hade kvar kvittot och allt.

Jag kände bara att jag behövde nåt i magen innan jag gick till låsmekaninska
så jag gick på waynes och beställde en smoothie och en kaffe men när
jag ska betala INGET KORT har tappat kortet på vägen från småstaden eller
har mest troligt glömt det i automaten, klantigt.
Hade som tur var mitt MM visa kort så jag fick min smoothie, var ju sedan
tvungen att besöka banken och spärra kortet + beställa ett nytt.
Det blev inget mera shopping är presenten till Moa eftersom jag inte hade
nåt kort men då blev det ju bara billigare :)
Fick då tillbaka pengarna på låsmekaniska det var inga problem, nu är jag då hemma
och ska ta en kaffekopp och sätta mig på bron det är kanonväder.

Ha det i solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0