Lördag med snö

Utanför fönstret snöar det ska det aldrig sluta och att den nya snön
ska ta bort den gamla men det är visst en myt så jag vet då inte när
det ska bli sommar.

I dag tycker jag själv i allafall att jag har varit duktig, jag och Micke
började dan med att städa lite sen en promenad och nu har jag vikt
tvätt och sortera ur strumplådan, tros och kalsonglådan det var behövligt
kan jag säga, startade även en tvättmaskin när jag ändå höll på.

Nu är det snart middag här blir det Lax,potatis med romsås, mums.

Glöm inte bort Niklas i kväll i Körslaget!!!!!! Jag ska då se det och måste väl
rösta också så att han inte åker ut han låg ju lite risigt till.

Ha en mysig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0