Nu stannar jag inne

Nu har jag varit ut för sista gången i dag, har hämtat Erik från
en kompis.
När ska det sluta snöa tur nog så har Micke bett Berra komma
och skotta med traktorn så då behöver vi bara skotta framme
vid bron.

Micke har åkt på jobbet så det är bara jag och grabbarna hemma
och i kväll är det mycket på tv Halv åtta hos mig, Mästarnas mästare.
NCIS, Desperate housewifes och den nya serien Cougar Town som
ni märker kommer det att krocka men då får man väl spela in.

Ha en skön kväll ni också

Kommentarer
Postat av: Erica

Alltså??? Måste du följa alla Tv-serier??? :-)

2010-03-02 @ 19:15:56
Postat av: Peter

JAA de måste man!

2010-03-03 @ 09:28:05
Postat av: Erica

Haha nä, det måste man verkligen inte! Ser du också all dessa program Peter? Tänk om inte TV:n fanns eller att det skulle gå sönder hos Er, då skulle ni bli gaaaalna!! :-)

2010-03-03 @ 11:01:20
Postat av: Peter

Ja vi skulle förmodligen slå ihjäl varandra till att börja med :).

2010-03-03 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0