Shoppardag

I dag har jag och mamma varit på storheden det blev inte så mycket
shopat men jag hittade ett par jeans som inte är för stora sen blev det
bara lite mat och sånt.
Efter storheden så var vi och hämtade Peter i Piteå han var upp på en
snabb visit sen stannade vi till hos oss där vi nu har ätit middag, alla
har förresten hunnit fara också även Micke han har åkt på jobbet så
det är bara jag och barnen hemma.
Tll middag blev det Pasta med ädelostsås, vi åt det hos Tea på våran
tjejkväll och den är supergod.

Bryn purjolök och skinka tillsätt sen några bitar stuvad spenat och
matlagningsgrädde svårt att säga nån mängd det beror på hur många
man är och hur mycke skinka och sånt man har.
Tillsätt sedan nån ädelost av nån sort där kan man ju också välja efter
tycke och smak jag använde en som heter Arua och den tyckte jag var god
inte så stark. Sen ska det stå och puttra ett tag.

I morgon blir det en lugn dag måste ta mig ut på en promenad men barnen
ska vara på dagis och skolan så det ska jag väl hinna.
I morgon ska jag och ta prover inför återbesöket i sunderbyn ska dit den
18/3, så frå kl 20 i kväll ska jag fasta blir ju inte roligt ska ta proverna kl 8.15
i morgon så 12 timmar utan mat undra om man får dricka vatten?

Ha en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Har oxå gjort pastan här hemma, men tyvärr var det mest jag som tyckte om den! :)

Ha det bra!

2010-03-14 @ 15:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0