Sista dan på denna veckan

Då har det gått ännu en dag en dag med riktigt fint väder men
jag har tillbringat den på jobbet men det har gått bra jobbade
bara till kl14.
Har mått lite halv dåligt i dag har nog inte sköt maten riktigt bra
så i kväll blir det back to basic, Hälsofil och Finn Crisp.

Jobbar nu hela nästa vecka ska även hinna klippa mig om nu inte
handbollsavslutningen förstör det hela men det gör det säkert.
Micke jobbar sista skiftet för denna gång på torsdag så till helgen
hoppas vi på fint väder tänkte fara och pimpla med Totto och Karin.

I kväll är det en Johan Falk film dom tyckte jag är rikltigt bra men
jag spelar in dem i fall jag skulle somna:)

Ha det super

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0