Ska jag vara besviken?

Har haft viktdag nu på morgonen hade bara gått ner 1 kg så
sammanlagt nu -17 kg.
Ska jag vara besviken efter allt man purear och den lilla mängd
man äter så är det ändå bara 1 kg, i morse kändes magen full
redan då jag vaknade ska jag äta ändå eller ska man hoppa över ett
mål? men det kan jag ju inte heller göra då får jag väl int i mig nog
med näring.

Fast 17 kg på 6 1/2 vecka är väl kanske inte dåligt, 2,6 kg i veckan
blir det.

Men man vill ju att det ska gå ännu fortare..............

Nu ut och skotta snö, fan vad det snöar


Kommentarer
Postat av: T

17kg är ju massor! Du ska vara STOLT, STOLT, STOLT över dig själv.



2010-03-01 @ 12:24:31
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Peter

17 kg är skiiitbra ju! Kom ihåg att det kan variera massor från vecka till vecka själva viktnedgången. Nästa gång så kan det vara betydligt mer trots att du äter precis som du gör nu. Kämpa på! :)

2010-03-01 @ 13:39:37
Postat av: Jenny.

Jag vet att de inte är så peppande, men en långsam viktnedgång är mkt bättre för kroppen din. Om man nu kan kalla -17 kg för långsam.

När det känns jobbigt, tänk på ditt mål. Hur du köper nya kläder, hur du kommer må när du är i mål.

Jag finns här om du behöver mig.

Kram.

2010-03-01 @ 18:42:46
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Erica

Förstår inte hur du akn vara besviken på -17 kg på mindre än 2 månader?!?!? Tokfia!!!

2010-03-01 @ 19:11:22
Postat av: kw

Det är superbra, och alldeles lagom viktnedgång. Tank på när du ska köpa sommarklänningar och bikkan till beach 2010. Du är superduktig

2010-03-01 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0