Snö, snö

Och det snöar men ingen är förvånad men det är väl så att
den här snön ska äta upp den gamla eller nåt sånt.

Har just varit ute på en promenad, barnen är på dagis, skola
och micke sover ska väl inta soffan själv också tänkte jag har lite
saker som jag har spelat in som jag måste se innan nästa avsnitt
kommer.
Det gick bra att fasta från i går kl 20 så nu är dom proverna tagna
nu längtar jag bara till återbesöket ska bli kul att höra vad dom säger.

Nu väntar kaffet på mig, ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Det känns lite coolt faktiskt. ;0).

Du jag jar funderat på en sak, kan inte du jag och Eva försöka träffas någon gång. Jag saknar er när jag inte är på Coopan lika mkt och det skulle vara trevlig att få träffas och surra igenom allt någon gång. Kanske under en promenad eller en fika eller ngt liknande. Du kan ju fundera på saker.

Kram.

2010-03-11 @ 14:30:27
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0